Őszi divat

2013.09.08 15:09

Vége a nyárnak...Ennek sok mindenki nem örül de a ruhákkal és egyéb más dogokkal fényesebbé tehetd ezt az őszt is!Az idei őszi divat kicsit gyengébb színekből áll,mint a nyári rikitó színes ruhák...Amik divatban vannak ez éven ősszel:

1.Kardigán-legyen az bármilyen nagyon visszajött a divatba és megvéd a hidegben és jól jön akkor,amikor az időjárás változó.Csak felkapod és kész :)

2.Farmer-szerintem ő uralja egy ideje a divat trónját.Nem is tudom már hány éve de még mindig ultra divatos!Leginkább a szűk farmer de egyre jobban visszatér a felül szűk és alul kiengedett stílus.Persze nem annyira mint egykor a hippi időszakban de hát mint tudjuk a divat ismétli magát...(ilyenkor én mindig arra gondolok hogy száz év múlva talán az 1900-as évekbeli cuccokat fogják hordani?)

3.Bakancs-hihetetlenül hasznos lábbeli és méég a divatba is betörte magát!Nekem van egy kényelmes és szép bakancsom és csak dicsérni tudom!A rossz időkben jó védelmet nyújt és vízálló(persze ez attól függ hogy milyet veszünk)és jól néz ki...Nekem ez az egyik kedvenc cipőm mert (majd)ősszel a hidegebb időkben sem fázik a lábam :)Szóval ájánlom csak mindenkinek.Az a legjobb hogy mostmár színes,lakkozott,mintás bakancsokat is árulnak kb 30 euróért...(sajnos forintban árat nem tudok mondani)

4.Kötött pulcsi-Ez az én kedvenc kedvencem!!!Igaz nincs még rossz idő de én azért bevásároltam és olyan jók hogy egyszerűen elmondhatatlan :)És persze régebbről is megmaradt pár darab (pl.:anyué)amik ugyanolyanok mint az üzletekben vannak!És ingyen is van :) Szóval nem félni hordani régi cuccokat (amik persze most nagyon divatosak)nem kidobni hanem megtartani!

5.ing-én álltalában előadásokra veszek fel inget de ezek is most nagyon menők betűrve mondjuk textil gatyába :)

aszthiszem hogy ezek igy a legfontosabbak...Jó vásárlást!!!Itt egy élő példa-kardigán+hajráf+csíkos cuccok-cuki szett.

Megjegyzés(amióta Lana Del Rey befutó lett a divat világban és az éneklésben a virágos és vintage cuccok hóditanak-én személyes kedvencem Lana Del Rey egyszerűen csodáálatos♥)